středa 26. září 2018

14denní číselník 2019

Protože jsem dostala spoustu dotazů na 14ti denní číselník a protože to vypadá že nás už zbylo tak málo, že nikdo jiný zřejmě letos dělat nebude, vyrobila jsem číselník jako derivát týdenního číselníku
(tj pozor - není  zrcadlově!)

Můžete si ho u mě koupit za 50 kč.
Zdarma k objednávkám nad 300 Kč 
(sčítá se celoroční útrata, je potřeba mi napsat, že to chcete zdarma, že mám začít hledat a sčítat :-) 
Změna písma je možná za příplatek, pouze písma s českou diakritikou.
Příplatek je 100 kč, tento příplatek platí první poptávající po určitém typu písma.


....nebo rovnou jako hotový kalendář na jedno nebo dvě okénka  za 100 kč
- bez přízdob. Ty je možné koupit zvlášt jako hotové aranže,
nebo si dozdobíte/nedozdobíte kalendář zcela podle svého vkusu.

Jedno okénko - 100 Kč
 Dvě okénka  -100 Kč
Okna/rámy mají jiný styl a tudíž nejsou určena k míchání. Pokud byste přesto chtěli obě verze smíchat, zaplatíte za oba kalendáře 150 kč.



0 komentářů: