pondělí 19. března 2018

Velikonoční velikonočnění s liškami a malým freebie

Přeji všem, tak při mínus deseti stupních pěkný den.
To, že jsou velikonoce za dveřmi, se venku sice moc neprojevuje,
ale věřím, že všechny domácí přípravy už pomalu začínají.
Někdo myje okna, já smolím kit.

Letos jsem se rozhodla pro kit malovaný/stříhaný protože ten jsem už dlouho neměla
a jako hlavní téma jsem si vybrala malé lištičky. Ty jsou oblečené jak se patří, do šál, přidala jsem zasněžené kopečky.... protože velikonoce v květu jsou kolikrát větší vylhané sci-fi jak vánoce na sněhu.
Pak jsem se ale podívala ven a sluníčko zrovna tak hřálo, že jsem se obměkčila a nějaké ty květinky a trávu jsem nakonec do kitu vpašovala.

Kit můžete koupit na mimibazaru (objeví se po  kliknutí na obrázek)
na něm nemusíte být registrovaní.
Nebo přímo na mailu sitaslovackova@gmail.com.
Stojí 79 kč pro soukromé užití. Licence pro zpracování S4H/fotografy stojí 50 Kč.
https://www.mimibazar.cz/inzerat/97300849/fox-in-the-egg-kit-pro-digiscrapbook


a pro všechny, kdo si kit nemůžou, nechtějí nebo nesmí :-) koupit,
tu mám ke stažení jedno malé FREEBIE (což znamená zdarma).
Freebie je jen pro osobní užití a podílely se na něm chytré hlavičky  z facebookové skupiny Digiscrap.cz. 
Uvnitř najdete jedno malé velikonoční překvapení.

Stahování začne kliknutím na obrázek.

http://www.mediafire.com/file/qo66n4tnaabguep/wordarts_velikonoce_2018.zip

0 komentářů: