úterý 11. dubna 2017

Číselníky 2018

Pozor, jako každým rokem jsou tyto číselníky ZDARMA pouze pro OSOBNÍ potřebu. 
V případě jakéhokoli jiného použitím mne prosím kontaktujte.

Pokud chcete i v případě osobního použití přispět na výrobu číselníků,
můžete použít kontaktní adresu
paypal

sitaslovackova@gmail.com 

nebo číslo účtu 
2400501954/2010

Pokud potřebujete zaplatit KOMERČNÍ CENU za použití, musíte mi to oznámit na uvedeném e-mailu před vložením částky na účet pro získání jedinečného variabilního symbolu. Bez něj je platba neplatná a je považována za dar. Ráda Vám na zakoupené zboží vystavím fakturu.

Pro zahájení stahování z úložiště klikněte na obrázek vybraného číselníku.
Děkuji.


Číselníky vyrábím postupně ve svém volném čase a jednotlivé typy budu v průběhu roku doplňovat.

Pokud si netroufnete sestavit si kalendář sami, sledujte
naši FB stránku s nabídkou hotových kalendářů.

Prosím, pokud nenajdete číselník, který hledáte, nepište mi jestli ho nemám (nemám hotový)  - je to zbytečné - kdybych ho měla, byl by tu vystavený!

číselník měsíční základní - ARIAL
ZDARMA pro OSOBNÍ potřebu.
Cena pro komerční použití 150 CZK - kontaktujte mne.
http://www.mediafire.com/file/a861v66wq2iutix/2018_mesicni_zakladni_arial.zip

číselník měsíční UNICORN
nejžádanější a nejvíc stahovaný podklad pro kalendáře od roku 2009
ZDARMA pro OSOBNÍ potřebu.
Cena pro komerční použití 200 CZK - kontaktujte mne.

http://www.mediafire.com/file/176wybdrbny247b/2018_mesicni_unicorn.zip

číselník měsíční BERRY
NOVINKA pro rok 2018.
ZDARMA pro OSOBNÍ potřebu.
Cena pro komerční použití 200 CZK - kontaktujte mne.
http://www.mediafire.com/file/s0tn8lyp5c5dx2a/2018_mesicni_berry.zip

číselník měsíční JEDNOŘÁDKA
oblíbený na jednoduché fotokalendáře
ZDARMA pro OSOBNÍ potřebu.
Cena pro komerční použití 160 CZK - kontaktujte mne.

http://www.mediafire.com/file/raobzgsxs3vqeoc/2018+jednoradkovy+mesicni.zip

číselník měsíční ROMANTICKÝ
ZDARMA pro OSOBNÍ potřebu.
Cena pro komerční použití 150 CZK - kontaktujte mne.
http://www.mediafire.com/file/l1c5hkrn4hm08pd/2018_romanticky_mesicni.zip

MŘÍŽKY stahujte zde
Zvýrazňovače a předěly stahujte zde

měsíční číselník ARIAL jmenný  TYP 1
můžete pro soukromé použití získat za poplatek 30 czk
pište si o něj na sitaslovackova@gmail.com
Pro komerční využití 200 CZK

Číselník měsíční Century

jednoduchý design ideální pro fotografy
ZDARMA pro OSOBNÍ potřebu.
Cena pro komerční použití 160 CZK - kontaktujte mne.
stahování zahájíte kliknutím na obrázek. 
http://www.mediafire.com/file/z37jdzn3jzv3a2c/century2018.zip

 

 

Číselník týdenní Arial

týdenní číselník je určen ZDARMA pro členy facebookové skupiny 
Digiscrap.cz kteří vložili v roce 2017 alespoň jeden layout na zeď skupiny
a
pro mé zákazníky, kteří u mě utratili minimálně 100 kč v roce 2017.

Pro všechny ostatní za poplatek za soukromé použití 30 CZK.
 Poplatek za komerční využití S4H/fotografové 300 CZK
Objednávat můžete na sitaslovackova@gmail.com
do objednávky napište jestli si přejete číselník zdarma (jste můj klient, dohledám si objednávky, nebo zaplatit. 

Číselník UNICORN týdenní na rok 2018

týdenní číselník je určen ZDARMA
pro mé zákazníky, kteří u mě utratili minimálně 100 kč v roce 2017.
Tuto objednávku můžete učinit při objednávce číselníku a získat tak číselník ZDARMA k objednávce.
https://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=19088

Pro všechny ostatní za poplatek za soukromé použití 30 CZK.
 Poplatek za komerční využití S4H/fotografové 300 CZK
 



U všech číselníků je možnost úpravy písma dle Vašich potřeb. 
Za písmo dle vlastního výběru (pouze fonty s českou diakritikou) 
zaplatíte poplatek za úpravu ve výši 200 Kč.



Balíček ročních číselníků obsahuje
formáty
3x4 4x3 6x2 a 2x6
pro komerční využití stojí 150 CZK.
http://www.mediafire.com/file/wq8f6li4b56bbzp/2018+ROCNI.zip


14ti denní číselník připravila letos IRICREATIVE.
Číselník je k zakoupení u mě na sitaslovackova@gmail.com
za poplatek 30 czk.

Kuchyňský číselník také od IRICREATIVE
Číselník je k zakoupení u mě na sitaslovackova@gmail.com
za poplatek 30 czk.

 Zaplacením symbolického poplatku stejně jako dobrovolným darem za stažení číselníků zdarma přispíváte na naši práci na číselnících 2019. Děkujeme!


1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Moc děkuji za číselníky, vracím se k Vám každý rok, kalendáře dělají u nás doma radost :-) Tereza