úterý 11. dubna 2017

Číselníky 2018

Pozor, jako každým rokem jsou tyto číselníky ZDARMA pouze pro OSOBNÍ potřebu. 
V případě jakéhokoli jiného použitím mne prosím kontaktujte.

Pokud chcete i v případě osobního použití přispět na výrobu číselníků,
můžete použít kontaktní adresu
paypal

sitaslovackova@gmail.com 

nebo číslo účtu 
2400501954/2010

Pokud potřebujete zaplatit KOMERČNÍ CENU za použití, musíte mi to oznámit na uvedeném e-mailu před vložením částky na účet pro získání jedinečného variabilního symbolu. Bez něj je platba neplatná a je považována za dar. Ráda Vám na zakoupené zboží vystavím fakturu.

Pro zahájení stahování z úložiště klikněte na obrázek vybraného číselníku.
Děkuji.


Číselníky vyrábím postupně ve svém volném čase a jednotlivé typy budu v průběhu roku doplňovat.

Pokud si netroufnete sestavit si kalendář sami, sledujte
naši FB stránku s nabídkou hotových kalendářů.

Prosím, pokud nenajdete číselník, který hledáte, nepište mi jestli ho nemám (nemám hotový)  - je to zbytečné - kdybych ho měla, byl by tu vystavený!

číselník měsíční základní - ARIAL
ZDARMA pro OSOBNÍ potřebu.
Cena pro komerční použití 150 CZK - kontaktujte mne.
http://www.mediafire.com/file/a861v66wq2iutix/2018_mesicni_zakladni_arial.zip

číselník měsíční UNICORN
nejžádanější a nejvíc stahovaný podklad pro kalendáře od roku 2009
ZDARMA pro OSOBNÍ potřebu.
Cena pro komerční použití 200 CZK - kontaktujte mne.

http://www.mediafire.com/file/176wybdrbny247b/2018_mesicni_unicorn.zip

číselník měsíční BERRY
NOVINKA pro rok 2018.
ZDARMA pro OSOBNÍ potřebu.
Cena pro komerční použití 200 CZK - kontaktujte mne.
http://www.mediafire.com/file/s0tn8lyp5c5dx2a/2018_mesicni_berry.zip

číselník měsíční JEDNOŘÁDKA
oblíbený na jednoduché fotokalendáře
ZDARMA pro OSOBNÍ potřebu.
Cena pro komerční použití 160 CZK - kontaktujte mne.

http://www.mediafire.com/file/raobzgsxs3vqeoc/2018+jednoradkovy+mesicni.zip

číselník měsíční ROMANTICKÝ
ZDARMA pro OSOBNÍ potřebu.
Cena pro komerční použití 150 CZK - kontaktujte mne.
http://www.mediafire.com/file/l1c5hkrn4hm08pd/2018_romanticky_mesicni.zip

MŘÍŽKY stahujte zde
Zvýrazňovače a předěly stahujte zde

měsíční číselník ARIAL jmenný  TYP 1
můžete pro soukromé použití získat za poplatek 30 czk
pište si o něj na sitaslovackova@gmail.com
Pro komerční využití 200 CZK

Číselník týdenní Arial

týdenní číselník je určen ZDARMA pro členy facebookové skupiny 
Digiscrap.cz kteří vložili v roce 2017 alespoň jeden layout na zeď skupiny
a
pro mé zákazníky, kteří u mě utratili minimálně 100 kč v roce 2017.

Pro všechny ostatní za poplatek za soukromé použití 30 CZK.
 Poplatek za komerční využití S4H/fotografové 300 CZK
Objednávat můžete na sitaslovackova@gmail.com
do objednávky napište jestli si přejete číselník zdarma nebo zaplatit.
U všech číselníků je možnost úpravy písma dle Vašich potřeb. 
Za písmo dle vlastního výběru (pouze fonty s českou diakritikou) 
zaplatíte poplatek za úpravu ve výši 200 Kč.


0 komentářů: