pátek 20. září 2013

Razítka kalendářová i univerzální

Když jsem vymýšlela svůj letošní kalendář, rozhodla jsem se, že bude v takovém trochu  poštovním stylu.
Vyrobila jsem si 12 razítek a do každého zakomponovala pranostiku pro ten daný měsíc.
Když už jsem měla vyrobená razítka, rozhodla jsem se, že je předělám i na univerzální, takže vznikl malý balíček českých razítek. Protože těch českých věcí je stále málo, dávám je k dispozici pro Vás jako freebie. 
Anglická verze a verze bez textu - pouze prázdná razítka - bude možno koupit od zítřka na shopu pickleberry.

Razítka se samozřejmě hodí, pokud budete vytvářet kalendář k číselníku kuličkovému - viz můj příspěvek číselníky -  ať už s variantou kuličkovou, nebo bez kuliček. Co se týče kalendáře týdenního, vyberte si číselník Old Scrapper.

POUZE PRO SOUKROMÉ UŽITÍ. 
Pro komerční využití mne kontaktujte pro dojednání podmínek.
Cena pro fotografy 150 CZK.
Stažením produktu se zavazujete respektovat soukromé užití a porušení autorských práv automaticky zavazuje k vymáhání pokuty.


Děkuji všem za přízeň. Pokud chcete zachovat český digiscrapbook, uvažujte o nákupu českých kitů od českých autorů a podpořte tak naši českou digiscrapbookovou scénu.

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Děkuji moc za poskytnutí skvělých razítek. Jsou moc povedené :) Jitka

postcardsMN řekl(a)...

Dekuju moc! <3

postcardsMN řekl(a)...

Dekuju moc! <3