středa 2. března 2011

templates na fotku

Dneska jsem se nudila, tak jsem vyfotila čepičky, které jsem nedávno uháčkovala pro mimino. Hodila jsem je do jednoduché template, kterou Vám sem dávám ke stažení. Template je možno použít ve fotošopu i gimpu.
Návod jak se používají templates je pro PS zde
a pro gimp ho najdete tady
stahujte zde

a když už jsem u té nudy tak ještě můžete mít takovou
 (ve skutečnosti je na 7 okýnek, tady jsou některá nevyužitá)
stahujte tady

nebo jen něco úplně jednoduchého?
stahujte tu

7 komentářů:

Jiruska řekl(a)...

Jani, moc děkuju... to je super, určitě budu ráda využívat!

Květka řekl(a)...

Jani, jsi zlatíčko, že myslíš i na ostatní. Snad Ti to dobro bude vráceno:-)))

Anonymní řekl(a)...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [03 Mar 12:00am GMT]. Thanks, Maria

Linda řekl(a)...

Hello and Thank you for this template...

Jana řekl(a)...

Díky moc za templaty. Jsou super. Mimochodem i ty čapky.

Díky. Jana

skupca řekl(a)...

moc díky,přesně něco takovýho jsem potřebovala :o) aspoň vidíš,jak nadčaový věci vyrábíš :o))

skupca řekl(a)...

moc díky,přesně tohle jsem hledala a PŘEKVAPIVĚ (:O)))) ) mně huhla hodil rovnou k tobě :o))Aspoň vidíš,jak nadčasový věci vyrábíš ;o)