čtvrtek 15. července 2010

den otevřených dveří u ps quill

omlouvám se všem,
den otevřených dveří, předběžně stanovený na dnešek se nekoná. Z toho horka máme Kubajze jako mátohu (včera jsme ho asi (určitě)  přehřáli na parníku) a já jsem na to přiznám se v tom shonu úplně zapomněla. Co si nenapíšu fakt nevím. Shodou okolností jsem totiž svůj mobil zapomněla před 14 dny u našich a tak na mě ani nepípal. Navíc, kdo mi zavolá, nedovolá se.
Stalo se mi to poprvé a doufám, že naposledy. uffff!!!!! Asi už  opravdu nenávratně stárnu a blbnu.

Kdyby mi před chvílí nevolala chudák jedna paní z vrátnice z Olli, tak si na to nevzpomenu. Horečně zjištuji, kolik vás čekajících ve skutečnosti bylo a je mi to neskutečně trapné.

Tak se ještě jednou moc moc hluboce omlouvám, kdo měl k nám dneska namířeno, napište mi, domluvíme si nějakou kompenzaci!!!!

0 komentářů: