úterý 22. června 2010

Your Planet - FREE sampler

Tak sem hážu sampler, omlouvám se za prodlevu, ale jsem pořád taková po nemoci, tak mi všechno dýl trvá. Připravuji navíc nový kit, další verzi číselníků a ráda bych i české texty k your planet. Snad se mi všechno povede stihnout.
Ochutnávka kitu hlavně pro ty, komu se nechce kupovat celý, protože neví, jestli jej využijí, protože mají holčičky :-)) Když zjistíte, že ho musíte prostě mít celý, tak se dá koupit na odkazech o jeden článek níže.
Sampler obsahuje úplně nové papíry, ale elementy jsou všechny vytažené z kitu, jen některé jsou kolorované.

Ještě chci touto cestou MOC poděkovat paní Věžníkové za zaslání ošatek zdarma jen za poštovné. Obě jsem vydrhla mýdlem a kartáčem a nakonec vystříkala tlakovou pistolí. Ta větší ošatka byla opravdu moc velká a navíc trochu rozbitá - takže se mi nehodila, menší už leží v atelieru.
Větší ošatka ale našla taky svůj osud: vyhodila jsem ji čistou ven před dům a čekala jestli si ji někdo vezme. Ležela tam asi týden a zabydlela se v ní užovka. Jednou ráno ale zazvonila jedna stará paní tady ze vsi a zeptala se, jestli si tu košatinku může vzít. Že její kočka má koťátka. Užovka se musela vystěhovat. Včera mi ta paní znovu děkovala, že je ošatka úžasně útulná, koťata po ní šplhají,  brousí si drápky a i máma kočka že je v ní moc spokojená. 
Navíc jsem ji před vynešením před dům vyfotila, takže ji, lehce pozměněnou, můžete vidět v kitu Your Planet, kde posloužila nejen jako ošatka (viz sampler) ale také jako košík k létajícímu balonu :-)

0 komentářů: