středa 30. června 2010

Medvědi potřebují jména!

Moře vyplavilo na břeh truhlu s pokladem.
Navrhněte medvídkům jména a vyhrajte dolarový kupon!
Pravidla soutěže a možnost se zúčastnit najdete na mých  facebookových stránkách.

Become a fan of my facebook pages
and lets play the facebook game!

4 komentářů:

strawberry24 řekl(a)...

Dala bych jméno Johny a Bill

Anonymní řekl(a)...

Co takhle Pim a Pum!!Zdrobněle Pimáček a Pumáček!!
Zdraví bába čiči a vnučka.

http://de-brassians.blog.cz

bryanna řekl(a)...

Ahoj já navrhuju Méda a Béda

Typus řekl(a)...

Nepovažujte mě prosím za sprosťáka, já bych dala jména Pipín a Prdelín. Tak se jmenoval můj pejsek. Ještě měl třetí jméno : Puklička. Takže celým jménem - Pipín Prdelín Puklička. Byl to takový můj malý medvídek, tak mi ho ti chlupáči připomněli.Zdraví Ifča