úterý 1. června 2010

Ješitné hnusíky - aneb zase ty textury

Tak nevím, komu poděkovat za tuhle českou vlnu texturománie. Asi Dypečkovi a Jindruše. Dypečkovi za to, že vyrobila luxusní sadu textur a Jindruše za jejich skvostnou propagaci.  V průběhu několika hodin od zveřejnění se stala jejich spolupráce legendární.

Jenže to mi ty holky šikovný zavařily! Od té doby většina dotazů, které během dne zpracovávám, je na textury, co s nimi, jak s nimi. V poslední době se lidé taky ptají, kde seženou nějaké moje práce......
Takže přátelé, po prvním setu freebie textur, které jste mohli dostat jako dárek, pokud odebíráte můj newsletter - vyrobila jsem pro české zájemkyně o tuto techniku sadu 13 jpeg fotografií plus dvě bonusové PNG overlays a dala je dnes do prodeje.
Balíček je k dostání exkluzivně pouze na českém trhu na mimibazaru a na mém obchůdku na fler.cz
Pokud máte zájem zakoupit textury za cizí měnu přes paypal, pište mi na sitaslovackova@seznam.cz

This is exclusive product for the Czech Republic. If you want to purchase these textures via paypal, write me at sitaslovackova@seznam.cz.

Součástí balíčku je také složka s ukázkami a tipy na použití textur - samozřejmě v českém jazyce.  Návod je napsán univerzálně pro použití v programech GIMP a Photoshop.

A ještě jeden tip - pokud sledujete můj fotoblog - možná víte, že tam můžete stáhnout zdarma můj známý kytičkový overlay na fotky a když zarolujete níže, najdete tam také nějaké ty presety pro LR. Do budoucna chystám další dárečky pro čtenáře a návštěvníky těchto mých osobních stránek, proto se možná vyplatí tam občas nakouknout.

1 komentářů:

Evajs řekl(a)...

Wooow,díky,jdu do nich:-)) Evajs