neděle 30. května 2010

Sunny Night

Nový, noční i denní, suchý i mokrý kit... aneb... vše pro noc otevřených pampelišek. Trauma z dětství, kdy se mi krásný hustý věneček s prvním nočním stínem změnil ve změť zavřených pahýlků... bylo překonáno. Moje pampelišky pro Vás svítí i v noci, za deště i bouřky. Bouřka se taky říká těm nádherným malinkatým fialovým kytičkám, které se jinak správně jmenují rozrazil rozekvítek. (díky Edit - konečně jsem zjistila jejich jméno).  Jsou focené na makro, takže je v kitu najdete asi větší než je potřeba, protože ve skutečnosti nemá jeden kvítek víc, než půl centimetru. 
Všechno doplňuje drobný tymián, krásná žíhaná odrůda Silver Queen (stříbrná královna).
Vyrobila jsem pro Vás kit, který by měl odrážet aktuální deštivé počasí, pohled na rozkvetlou louku,  tak jak přírodu vnímám já právě v těchto dnech. A snad do něj najdete vhodné fotky :-)


0 komentářů: