pondělí 2. listopadu 2009

takové jakože pfko neboco

včera jsem rozhodně neměla svůj den. když jsem po hodině bloumání v programu zjistila, co to na mě vybaflo za krávovinu, musela jsem se smát. Co ze mě vypadne příště? Dítě na billboardu? Takže to dávám ke stažení :-DDDDD

stačí do QP vložit fotku a správně ji natočit a malý santa je na světě :-)
QP má pohlednicový formát 10x15 cm a je přiložen jeden svislý wordart.







4 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Jani tos mě rozesmála ale určitě tam sabinu nacpu):pá

Anonymní řekl(a)...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 6 post on Nov. 02, 2009. Thanks again.

Anonymní řekl(a)...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 02 Nov [LA 04:00pm, NY 07:00pm] - 03 Nov [UK 12:00am, OZ 11:00am] ).

Anonymní řekl(a)...

Very cute! Thank you for sharing!