pondělí 14. září 2009

Little Beary Christmas Time

...helejte klidně si o mě můžete říkat, že jsem blázen. Mě to neva, já si tak totiž připadám taky. Tyhle medvědí vánoce mě napadly v srpnu a v půlce srpna už byli hotoví první medvídci. Dala jsem je na svou šablonu kalendáře a zase na chvíli uspala, ale když vidím, kolik lidí už ty své vlastní kalendáře vyrábí, tak právě pro ně přicházím v půlce září s vánočním kitem. A stejně mě už předběhl Kaufland, který dal minulý týden do prodeje čokoládové Mikuláše. Takže pozor, aby vám je do té doby nesežrali takoví ti malí pidižvíci, co navštěvují spíž (nemyslím mlsné děti nebo podprůměrně vzrostlé manžely, ale broučky), nebo aby vaše děti až přijde ten správný čas nevykoledovaly nějaký žluklý exemplář.
Kit, ten vám nic nesežere, kit nežlukne... a kdyby náhodou jo, tak dávám 2 roky záruku na ztrátu dat.
buy here
za korunky můžete kit objednat zde

2 komentářů:

teasy_hmy (Heike) řekl(a)...

Wonderful kit! Time goes by so fast and soon it will be christmas again!

bobule řekl(a)...

Už jsem si objednala a hrozně se těším na tvoření. Jinak já tvrdím, že když skončí prázdniny a děti jdou do školy, tak jsou vánoce za chvíli. Každý se mi směje, ale ono to fakt strašně rychle uteče, že mi přijde, že je to opravdu pravda. Přeji krásné tvoření a spousty inspirace. Jana