středa 4. června 2008

Kulatá razítka

mám tu pro vás první 4 razítka, je to zkouška poptávky :-). Jestli se vám razítka líbí, pište mi do komentáře k tomuto článku. Červená šipka přiložena.
stahujte zde

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Razítka jsou skvělé, děkuju. Laďka

Anonymní řekl(a)...

Síťo, máš super nápady, jsem tvůj věrný fanda. Ilona

Anonymní řekl(a)...

Síťo,
díky za Vaše nápady! Razítka opět patří mezi klasu A!
Janka S.

Anonymní řekl(a)...

razítka jsou super, určitě hned použiji :-) díky mooooc

Anonymní řekl(a)...

Úžasný nápad, jsou moc krásná...máš opravdu zlaté ručičky ;-) Iri

Anonymní řekl(a)...

Děkuji za razítka, jsou super a vůbec vaše věci všeobedně. Díky Dáša

Anonymní řekl(a)...

Jankap: Výborný nápad a perfektní provedení (ten výměnný datum je dobrej!). Díky!

Anonymní řekl(a)...

Síťo, razítka určitě použiji, díky moc, těším se na další freebie :-).
Lucka

Anonymní řekl(a)...

super nápad jsou skvělý už se těším na další ochutnávky díky moc Andulína

Anonymní řekl(a)...

Moc moc děkuji, razítka jsou SUPER!!!! A texty taky, díky za ně a určitě bych se těšila na další.

Anonymní řekl(a)...

Razítka jsou opravdu skvělá, ale bohužel mi nejdou stáhnout.
Mohla by jsi mi je poslat na adresu martina.t@centrum.cz

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Siťo, razítka jsou opravdu skvělá, snažila jsem se je stáhnout, ale bohužel link nefunguje. Byla bys prosím tak hodná a poslala mi je na mail ippavlina@seznam.cz? Díky moc, Pavla

Anonymní řekl(a)...

zdravím síťo, moc se mi líbí tato razítka, ale nejdou mi stáhnout ... prosím prosím bylo by možné mi je zaslat na avocjerk.eiram@seznam.cz ... díky moc mája