úterý 20. května 2008

Sita Peony



Download freebie

děkuji všem, kteří mi zachovali přízeň i přesto, že jsem již delší čas nevěnovala tvorbě freebie. Stalo se to shodou mnoha okolností, které mě postihly v jediném týdnu, vstup do shopu na http://www.scrap-n-tag.com/, přechod na nový software a nakonec také nový počítač a kolaps starého, který mi naštěstí zachoval fotografie, ale nevytáhla jsem z něj už žádné png soubory, takže jsem byla chudší o vlastní brushe, used look skiny a věci, se kterými jsem jaksi počítala. Tahle hektická doba mi ale nakonec dala mnoho nového a zajímavého, naučila jsem se z nouze nové způsoby úpravy svých věcí, vyrobila jsem si nové skiny a přestože jpg soubory, tj papíry, stále vyrábím v původním programu, dělám je trochu jiným způsobem a z úplně nových materiálů, takže doufám, že se vám budou líbit a ... snad vás i to málo elementů nakudlaných v hluboké noci potěší.
chci touto cestou moc poděkovat všem, kteří si koupili, at už za koruny, či dolary naše kity. podporuje nás to v naší práci pro vás. náš nový kit flamelike bude již zítra nebo pozítří v prodeji!

a..... jak jsem slíbila, zabalila jsem znovu vše, co se nám nehodí pro prodej, ať už stylizací, nebo kvalitativně ze stažených kitů memory, harmony a blue kiss. Stáhnout tyto věci si můžete kliknutím ZDE - náhled nedělám, je to jen hromada vyřazených elementů, takže kdo jste nestihli tyto tři kity stáhnout, tak se v tom prohrabte :-)

Freebies fresh, follow me a old news byly použity stejně jako no3 jako výchozí pro naše kity vintage, fresh, follow me a spirit - z těch si můžete stáhnout pouze uvedené samplery na http://www.pstogether.blogspot.com/.

..... you can also download HERE some elements from my older kits memory, harmony and blue kiss.
Thanks very much to all who buy our kits on http://www.scrap-n-tag.com/ - its very helpfull for our freebie and digiscrap work.

5 komentářů:

Linda Sutton řekl(a)...

Beautiful. Thank you

Anonymní řekl(a)...

Thank you.....very much. I made a LO with one of your samplers. I've looked for your e-mail, but couldn't find it. It's currently leading in a challenge I entered.

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

hi maggie, send me your work on sitaslovackova(@)seznam.cz or get the web link to the comment here or in pst blog to challenge member. thank you very much for your participation! sita

Peggie řekl(a)...

This kit is beautiful. Thank you.

Erika řekl(a)...

Sita this is just gorgeous, the extraction on the Peony is fantastic. Thank you so much for sharing it with us.