čtvrtek 27. března 2008

Texty

přicházím s jedním pokusem, tak trochu na přání - napsalo mi několik lidí, že si stáhli QP u Aprilmouse a moc se jim líbil ten přiložený PNG text. Taky text na jednom z mých posledních LO vzbudil vlnu zájmu. Kolikrát mi posíláte krásné koláže a k tomu je jen základní písmo, protože jiné prostě Gimp nezprovoznil... Proto jsem jako pokus, pomoc pro začátečníky a zpestření pro matadory napsala 6 png textů /seznam použitých fontů najdete v souboru ČTI MNE/. Texty nejsou žádné citáty, jen prostě to, co mě tak napadlo, v češtině, jen jeden z textů je kousek písničky co napsal můj manžel, pokud chcete do angličtiny, tak tou se to jak jsem se dívala, na Digifree jen hemží.

Podle Vašich ohlasů budou texty - vzpomínkové, láskové i veselé - bud přibývat, nebo ne :-) a když mě nenapadne nic vlastního, mám ještě svolení od kamaráda Jesíka, textaře z naší bývalé kapely vybrakovat mu fond :-D.




Stáhnout soubor (má to jen 3 mega)





4 komentářů:

Petra řekl(a)...

Dobrý nápad Jani a pěkné texty!

Anonymní řekl(a)...

Výborný nápad, děkuji, jen tak dál:-)

janina67 řekl(a)...

díky za krásné texty. jana

Tagesmutti Mirka řekl(a)...

smutne je,ze tie texty niesu aj v slovencine...