středa 13. února 2008

Velkej kluk/Big Boy

Jednoho dne, bylo to zrovna v den svátku morčete Boženky, domácího to mazlíčka Petji24, jsme my dvě (Petja24 a já, nikoli Boženka, i když ta ostatně možná také) dostaly šílený nápad, že uskutečníme šílenou spolupráci a vymyslíme dost šílený kit pro velký kluky a taky pro fotky z pařby, různé ksichty a jiné kytičkami neskrapovatelné věci. Daly jsme si pracovní název Moravian Colaps, později Colab, ano, v parodii na naše mnohem slavnější a úspěšnější kolegyně, protože celý tento kit je vlastně veselou parodií na skrepbůk. A jak nás to bavilo!!!! Teprve později jsem zjistila, že Petja24 byla zhulená brkem z mrkvové natě, kterou ukradla nebohému chlupatému oslavenci a že já jsem neměla pít ten zkyslý hruškový kompot ... bublající... den poté není kit už tak krásný a líbivý, o to je šílenější a my... si za ním stojíme!!!!! (teda spíš ležíme)


takže ---- pěkného valentýna! Download kit/stáhni kit
LO where is this kit used you can view here/prohlédněte si LO kde je použit tento kit

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

vždyť to říkám že mě vždycky dostaneš..Se tady tlemim jak máčo...vďaka ti paní velkotovárníková :-))) zas mi přibylo pár let života.Kkendy

klarissa řekl(a)...

holky, super...povedlo se vám to...

Anonymní řekl(a)...

ha!! si myslíte, že váš Big boy je lepší než můj Littleboy? :D :D Je to super :)Aprilmouse

dib řekl(a)...

vy dvě jste sůperdvojka, cérky :-) díky moc!!

Anonymní řekl(a)...

Super kity, mám snad všechny. A teď jen fotky který by se do toho
hodily abych nekazila tak krásné kity. Největší radost mám teď ze společného kitu s Petjou24, konečně mužu udělat i něco našemu
puberťákovi, celkově pro tuto skupinu mě nic neinspirovalo,
ale tendle kit je bomba, díky za něj Petra02