středa 13. února 2008

Velkej kluk/Big Boy

Jednoho dne, bylo to zrovna v den svátku morčete Boženky, domácího to mazlíčka Petji24, jsme my dvě (Petja24 a já, nikoli Boženka, i když ta ostatně možná také) dostaly šílený nápad, že uskutečníme šílenou spolupráci a vymyslíme dost šílený kit pro velký kluky a taky pro fotky z pařby, různé ksichty a jiné kytičkami neskrapovatelné věci. Daly jsme si pracovní název Moravian Colaps, později Colab, ano, v parodii na naše mnohem slavnější a úspěšnější kolegyně, protože celý tento kit je vlastně veselou parodií na skrepbůk. A jak nás to bavilo!!!! Teprve později jsem zjistila, že Petja24 byla zhulená brkem z mrkvové natě, kterou ukradla nebohému chlupatému oslavenci a že já jsem neměla pít ten zkyslý hruškový kompot ... bublající... den poté není kit už tak krásný a líbivý, o to je šílenější a my... si za ním stojíme!!!!! (teda spíš ležíme)


takže ---- pěkného valentýna! Download kit/stáhni kit
LO where is this kit used you can view here/prohlédněte si LO kde je použit tento kit

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

vždyť to říkám že mě vždycky dostaneš..Se tady tlemim jak máčo...vďaka ti paní velkotovárníková :-))) zas mi přibylo pár let života.Kkendy

Maria řekl(a)...

Thank you! The DigiFree Digital Scrapbooking freebie search engine is going to list this blog post today.

klarissa řekl(a)...

holky, super...povedlo se vám to...

Anonymní řekl(a)...

ha!! si myslíte, že váš Big boy je lepší než můj Littleboy? :D :D Je to super :)Aprilmouse

dib řekl(a)...

vy dvě jste sůperdvojka, cérky :-) díky moc!!

Anonymní řekl(a)...

Super kity, mám snad všechny. A teď jen fotky který by se do toho
hodily abych nekazila tak krásné kity. Největší radost mám teď ze společného kitu s Petjou24, konečně mužu udělat i něco našemu
puberťákovi, celkově pro tuto skupinu mě nic neinspirovalo,
ale tendle kit je bomba, díky za něj Petra02