pátek 15. února 2008

Kuřecí piknik/Chicken Picnic

No a tady je celomalovaný kit (kromě základu rámečku) s jarní tematikou, takový ten ryze velikonoční už asi vyrábět nebudu, kuřata mě letos baví mín než jsem čekala, spíš se zaměřím víc na kytky a příští kit už zase bude nejen malovaný i trochu focený. Byla jsem totiž dneska na promoci mé nejlepší kamarádky a ta dostala haldu kvítek tak uvidím, co mi vyjede z fotek. Na frezii pro Irmu už nezbyl čas, takže se omlouvám a tu jí vyrobím někdy příště.

Jinak bych ráda podotkla, že všechny mé kreslené obrázky nejsou žádné obšlehlotiny, vše dělám z hlavy nebo jen se podívám jak dotyčné zvíře nebo kytka vypadá v reálu a pak si podle sebe maluju, takže sosáte opravdu originály. No, ono to je někdy bohužel na těch čmáranicích i dost poznat, že :-)

Pro klub devítkářek jedna možná až příliš veselá bonbonově pastelová devítka, než jsem ji uložila, třikrát mi umřel program a já to musela pinožit znovu.

Jo a prosímvás v tom náhledu je tráva dvakrát navrstvená na sebe, nebojte se trochu si ji přibarvit a šupnout tam víckrát at ji máte hustější.


Stáhnout kuřecí piknik/Download Chicken Picnic

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ein schönes Oster-Kit, vielen Dank. Ich mag seinen Zeichenstil.
Beautiful easter-kit, i like the drawing-syle. Thank you for sharing with us.

Anonymní řekl(a)...

Díky moc,přesně tohle mi sedí k jaru a velikonocům,takže s radostí stahuji

Lori Crouch řekl(a)...

Here I have been happily leaving you lengthy comments on each of the many pieces of artistry you've created, only to find that the 4Shared Comments are not working. I'm so sorry you will miss out on so many comments from (I'm sure) many grateful people, like myself, who want to thank you for sharing all this beauty. Thank you!

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

morgana, the link is active and kit is downloadable forever. i try to dowlnoad the kit today and allways works. It must be something with 4shared, or your local problem. Please, try again.