čtvrtek 31. ledna 2008

Lentilky

Tak jsem slyšela, že prý každý dyzajnér by měl mít své vlastní písmo, jinak to není dyzajnér. A tak jsem vyrobila jedno, ve své kategorii, tzn čtvrtá cenová :-)

Opět jsem šla cestou jinou než dřevěnou a kamennou, protože kamínky už máte od Petja24 a dřevo - tím nás určitě obohatí nějaká další koledýně, a tak jsem spojila příjemné s užitečným, koupila si balíček mých oblíbených lentilek a když prcek spal, vyrobila jsem svou abecedu. Balíček obsahuje i jednu žlutou lentilku bez nápisu v png pro vaši vlastní potřebu.

Alphabet from chocolate candy with sugar glaze named "Lentilky" in Deutschland sind es Smarties, USA - anything like M&Ms :-D Included interpunction and numbers. In the pack is one yellow candy without printing in PNG for your sign or writing too.
Download here/stáhnout zde. Personal use only. Pište kredity jinak vás roztrhnu :-)

PS: lentilky jsem už sežrala.

3 komentářů:

muckeline řekl(a)...

Thanks a lot !! So funny !!

Fantacy so Sweet-n-Stuff... řekl(a)...

thank you very much :) these are really really really cute!!!

Unknown řekl(a)...

thanks you soooo much!!